כיצד להירשם למאגר הקבלנים של אגף ההנדסה והבינוי?

 

​​​​​​​​על מנת להירשם במאגר הקבלנים באגף ההנדסה והבינוי תחילה יש לשלוח ליחידת התקשרויות עם קבלנים:

​-   תעודת קבלן רשום בפנקס הקבלנים, בעל רשיון של רשם הקבלנים

- תעודת קבלן מוכר לביצוע עבודות במשרדי ממשלה אשר ניתנה לקבלן ע"י  הוועדה הבינמשרדית ומאפשרת לקבלן להשתתף במכרזים של משרדי ממשלה.

כתובת למשלוח דואר: משרד הביטחון, אגף ההנדסה והבינוי, רישום קבלנים, רח' קפלן 23, הקריה, ת"א.

​כתובת למסירה ידנית: יחידת התקשרויות עם קבלנים, רח' ז'בוטינסקי 94, פתח תקווה.

טל' לבירורים נוספים:  073-3877223/2/5 


במידה שנמצא הקבלן כעובר את תנאי הסף הראשוניים, יכול הקבלן להתחיל בתהליך הרישום למאגר כמפורט להלן:

מילוי טפסים.png1.  קבלת כלל הטפסים לרישום באמצעות אימייל או באמצעות הדואר ע״י יחידת התקשרויות את הטפסים יש למלא באופן ידני.

מסירת הטפסים הראשונים.png2. שליחת כלל הטפסים המלאים חזרה לאגף ההנדסה והבינוי באמצעות הדואר או באמצעות מסירה ידנית בלבד. 

בדיקת נתוני ספק.png3. בדיקת כלל הטפסים במספר שלבים:

- בטחון מידע

- אגף הכספים

- ניסיון וסיווג קבלן

הודעה על אישור ספק מוכר.png4. במידה והחומר תקין, יישלח מכתב לקבלן ולגורמים רלוונטים נוספים אודות רישום הקבלן במאגר עם פירוט המקצוע והסיווג שנקבע.
​​קבלנים.png5. רישום רשמי במאגר הקבלנים של אגף ההנדסה והבינוי.